Monday, November 29, 2010

opts happiness, opts sorrow



SS, i know u will read this,
so i rather to write it here instead of telling you all the things

还记得这首歌吗?
快乐是自找的,不是你给我的

就像这首歌,
我们选择快乐,不快乐
不是他可以给我的,
而是我自己要的,
既然选择不快乐,
就无需要掩饰着悲伤,
即使选择快乐,
就尽情的去享受开心的每一秒

记忆不可以消除,
但却可以淡忘掉,
只是时间的关系,
开心,不开心,
自己去决定吧,
无需向其他人去说明,
希望,你对自己可以坦白
清楚知道,明白你要些什么

做朋友的,不用多说
就永远的站在你身旁
你要我静静的听,
我就静静的聆听,
你要我给意见,
我就给最好的意见,
你要我弄你开心,
我就会讲最冷,最好笑的笑话

we are just ordinary person,
but still, we can opt for the happiness, we can opt for the sorrow
we decide it
never ever let him to decide Your happiness or sorrow
be clear what You want now

if let say Ruan has a purpose of writing this blog to SS,
or if there is a purpose of caring SS,
i guess, the only reason to clarify is because i care you as my friend
nothing much, as i not really like to see the friends' sad faces
i opt to be happy, what is your choice?
so what your choices?
would You like to opt to be happiness? or ops to be sorrow?

No comments:

Post a Comment